you keep my blog alive! <3

Dem är så himla många, Mina läsare , men här är iallafall 2 utvalda fan! Marre & Danne
(Hej ni andra ca 5 också;) )

haha, you keep my blog alive!

Jag har olidliiiiiiiiigt tråkigt just nu. Marre sitter med en hemtenta framför datorn i mitt rum och där har han suttit sen klockan 12 idag.
Har proppat i mig massa godis och chips för att ha något att göra och det får jag fortsätta med tills han är klar... eller aa då kommer vi väl äta upp det som är kvar tillsammans framför någon film.

Imorgon ska Marres vovve Hampus komma hit till oss så vi kan gå en långpromenad med honom! Det ska bli så mysigt, jag saknar Hampus jättemycket! Hoppas han blir glad av att få se oss ! :)

hummhumm, what-to-do-now?
fortsätter väl äta...




Kommentarer
Postat av: .

De verkar vara bra killar ;D

2010-03-18 @ 00:03:55
Postat av: ..

visst gör deet ;p

2010-03-18 @ 00:56:47
Postat av: marr

Honey nu är jag klar :)<3<3<3

2010-03-18 @ 03:33:14
Postat av: Lena

Nu är vi 6!Kul blogg!

2010-03-20 @ 09:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0