peeling

Idag köpte jag bland annat den här ansikts-scruben från Nivea Young.
Provade den nyss och den var asbra ju! Blev jättelen !:) Gick runt och smekte mina kinder ett tag för den var så ovanligt lent och mjukt , haha ^^

Med risk för att låta som en nörd ska jag nu berätta lite om denna produkt ;)
Ansiktsscrub/peeling hjälper en att få en djupare rengöring av ansiktet, det tar bort rester av makeup, döda hudceller och stimulerar cellförnyelsen. Det är bra att göra 1-2 gånger i veckan, om man inte har torr och känslig hy (då peeling inte är något bra alternativ)

Jag har inte kört på någon peeling för ansiktet förut men den här verkar sjukt bra. Jag känner mig väldigt ren, fin och nöjd just nu :)

denna kommer jag fortsätta köpa :)


Kommentarer
Postat av: D

nörd ;D

2010-05-03 @ 17:00:34
Postat av: Mixie

jag visste att du skulle skriva det! :p

2010-05-05 @ 01:08:30
Postat av: D

konstigt, när du skriver som du gör:D

2010-05-05 @ 17:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0