Rosetter

Idag har jag jobbat, och gu vilket drag det är på jobbet just nu!
Kunder i massor!
Extra mycket nu när badkampanjen har gått igång och det kommit så mycket fina bikinisar till butiken..
farligt för mig...jag har ju redan så många! Men jag kan erkänna.. jag råkade köpa tre stycken igår..
MEN jag ska lämna tillbaka en iallafall!
Så jag köpte ju bara två då. Eller jaa en och en halv, för jag köpte bara överdelen till ena ;)

så jag tycker jag klarat mitt bikini-köpstopp rätt bra :) (njaaaa)

Idag kom jag lite tidigare till jobbet med bussen så jag hann in på Lindex innan jag börja och fick syn på jättefina hårrosetter i olika färger! Det fanns båda i hårspännen och diadem med fina rosetter prydda med silvriga "pluppar" eller nitar på. Jag blev kär och valde de här;

Det blev 4 hårspännen(en i varje färg) & två diadem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0