städningsdag och minipizzor

Idag mår jag bättre än igår. like.
Har haft en stor städardag i mitt rum idag. Fy va mycket damm och skit det var under sängen, bakom databordet osv. usch haha. Fattar inte varifrån allt damm kommer. Man dammsuger och sen efter någon vecka eller två så är det där igen !? vaffan liksoom.

Nu är det iallafall jättefint i mitt rum, sorterat i alla hyllor, rentorkat alla ytor, dammsugit överallt och slängt tre plastpåsar fulla med godispapper, onödiga gamla skolgrejjer och annat smått&gott som man hittade under städningens gång..

Höll på hela dagen och blev klar lagom till att Martin kom hem från jobbet och då gjorde vi minipizzor! :)
Jag lyckades inte få mina att bli runda haha så jag gjorde dem hjärtformade istället :)


yummie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0