update

oki en snabb uppdate på vad som hänt de här dagarna jag inte orkat blogga.

1. Världens bästa mamma har fyllt år och detta resulterade i att jag nu är cheesecake beroende.

2. Lärt mig göra 3 olika sorters cheescake!

3. I och med åskvädret igår så gick strömmen på jobbet. Allt lyse slockna och kassorna dog när vi hade som mest kunder i butiken, tre kassor och ringlande köer till dem. Vi evakuerade hela butiken sprang runt med ficklampor och skrämde varandra (läs; hjälpte folk ut), hängde undan varor som folk ville komma tillbaka för att köpa senare och hann under hejaklacksång precis väva ner gallret till utgången innan strömmen bestämde sig för att komma tillbaka. woho.

4. Köpt världens ballaste klackskor. De fanns i 3 olika färger så ja köpte allihop eftersom det hade "ta 3 betala för 2" perfekt! :)

5. Åt en "Sittin' Bull" glass för första gången och har nu ett 8-pack sånna i frysen. tihi

5. Det är nu bara 11 dagar kvar tills jag och Martin åker till cypern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0