moulin rouge outfit

Förlåt för att jag inte skrivit på någon dag. I söndags var vi ju som sagt på studentskiva på kvällen.
och den var jätterolig! Det var en musikalklass som höll i den, så alla var jätteutklädda förståss, hihi, det var lite kul tyckte jag. Maskerader ftw haha!

Igår var världens slappaste dag. Jag sov till 13, gick upp, åt lite yoghurt och städade undan lite i mitt rum, och gick och la mig hos Marre igen, sen sov vi lite till , haha och gick upp och åt lite sen lunch vid 15.30, på kvällen beställde vi kinamat och åt framför tvn, mådde illa och sen däcka jag i säng vid 22 igen. härligt va?


såhär såg jag ut i söndags, på Moulin Rouge skivan!



Kommentarer
Postat av: D

yeah!

2010-05-11 @ 17:29:25
Postat av: Jennifer

Snyggt! :)

2010-05-11 @ 19:13:08
URL: http://dazzled.webblogg.se/
Postat av: Mixie

thank you :)

2010-05-11 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0