varit i stan med syster

Idag åkte jag in till stan och mötte upp min syster för lite lunch och shopping:)

Jag vart lite rädd på bussen. Som josse sa ; tutar det så smäller det oftast. och det gjorde det.
Våran buss körde in i en annan bil i filen bredvid, skrapade i sidan och mosade hans backspegel :/,
Den påkörda bilen blev arg och tutade ännu mera och alla i bussen drog efter andan och blev lite skrajja,
men busschauffören fortsatte tuffa på som om ingenting hade hänt.
Jag harklade mig lite och lutade mig fram till honom
-"Ursäkta , men du körde in i den där bilen där borta såg du det?"
och då fick jag bara "Jaa, jag gjorde nog det. " som svar.
Haha. Vaffan?
Sedan började vi spekulera i vad han skulle göra nu efter, han kanske rymmer iväg med oss i bussen som gisslor. Han tänker kanske. Hmm, jag har ca 40 vittnen som jag måste elliminera,
gaaaaah.
Vi hoppa av på nästa station. haha.

såhär glad blev josse över sitt kycklingspett ;)

Jag tog pannkakor. I know, i'm a kiddo.


Eftersom syster fyller år snart så fick hon sin present av mig idag, ett par skor!
Såna där paljett converse liknande skor som jag har själv, superfina:)

efterrätt, chokladboll med daim på! Den var bara...mystisk. men ätbar.

Trevlig dag på stan. Fick med mig lite fin shopping hem också, kan visa det sen! (?)
nu ska jag och marre lägga oss i sängen och kollar lite vänner-avsnitt och sen sova.
off to work imorgon!
pusshej





Kommentarer
Postat av: Jozie

Hahaha, mystsik boll jo man tackar! skon ser typ dubbelt så stor ut på bilden! hahaha

2010-05-27 @ 17:11:42
URL: http://joziecar.blogspot.com
Postat av: Mixie

bussgubben, ah! haha va neee det e bara du som e bigfot ;) skor större än ditt huve !

2010-05-27 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0