"var är min mobil?"

Just nu är jag trött typ heeeela tiden. Har väl för mycket saker som snurrar runt i huvet antar jag.
Men en ägodel som har fallit offer för min virrighet en hel del senaste tiden är min mobil.
Jag glömmer honom överallt!

Kommer ni ihåg att jag skrev förut att jag lagt honom i kylskåpet en hel dag utan att veta om det?
Det är inte enda gången jag tappat bort honom denna vecka...

var inne på DinSko och provade skor för ett tag sen, efter ett bra tag såg jag att min mobil var försvunnen och var helt säker på att någon hade snott den, oh noooooo.
Jag hade lagt ifrån mig den inne i butiken när jag provade alla skor, och en av personalen hade fått in den och lagt ut den på deras lager. Hehe. Pju. Blev riktigt rädd där ett tag. Svor att jag skulle skärpa mig och ta bättre hand om min lilla mobbe.

Dagen efter hade jag en såndär jättestressig morogon på väg till jobbet, Jag hade typ tio minuter på mig att klä på mig sminka mig, fixa håret, få på mig ytterkläderna, säga hejdå till marre och springa iväg mot jobbet. När jag står vid ytterdörren märker jag att mobilen är borta , o fan var fan har jag lagt den nu då. Sprang och kollade i kylskåpet(haha nej skojja ;p) men den kom fram till slut, hade lagt den i mitt badrumsskåp av någon anledning.

Nu är det skärpning som gäller. Annars kommer han kanske rymma från mig för gott :'(

I love you man

Trackback
RSS 2.0