Experience


Nytt i min sminkväska är Maxfactors Experience Weightless Foundation nr 55 Fair Sugar Cane och Sheer Gloss Balm nr 02 Coral (den första på bilden).

Fick hem prover från jobbet på denna foundation för ett tag sedan och det är lätt den bästa jag någonsin provat. Jag brukar inte ens gilla foundations.
Den täcker jättebra, men känns inte som en mask, den luktar gott (!) inte typisk foundationlukt som jag ogillar :p och det känns knappt att man har den på sig. Plus att den inte täpper till porerna, är oljefri och har spf 10. like.

Sheer Gloss Balm är ett kombinerat läppbalsam och gloss som innehåller mango och sheasmör. Mjukgör läpparna och ger en fin lyster och lagom mycket färg :) det blir like på den också.
I mitt nya Sheer Gloss Balm

Kommentarer
Postat av: D

Ingen reklam där inte ;D

2010-11-23 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0