sum41

Yeeeeeeeey!

Har precis kommit hem från stan, har varit på Fryshuset och sett Eastpak Antidote Tour med sum41! 
Fyfan va coolt det var att få se dem live:) Har gillat sum41 sen 2007 ungefär, när jag och Martin blev tillsammans. Det är hans favoritband så det var så jag började lyssna på dem!
Innan hade jag hört Hell song, Pieces, Fat Lip och de där vanligaste, men nu har jag massa andra favoriter som With Me, Best Of Me, In To Deep, Heartattack, mfl :)
& Jag hade verkligen asroligt ikväll! 
Lite svårt ibland dock när man är kort, haha
Men det jag såg var awesome !
Cool känsla att man stått där och sett dem framför sig, på riktigt liksom! Live. Coolt.

Min kamera sög. Men några bilder var skapliga iaf!


Nu är det nattmat som gäller, pizzaaaaaaaaaaaaaaa!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0