Buster & snö

Lilla Buster!
Så himla fin han är.

Jag har börjat på en HomeStylings kurs på distans! Så jag pluggar nu hemifrån och jobbar kvar på H&M, men lite mindre än jag brukar för att jag ska ha tid till plugget också.

Just nu kommer jag vara hemma nästan 3 veckor i streck, så Buster kunde inte kommit hit på en bättre tid än denna. Någon måste ju vara hemma med honom hela tiden nu i början och han får inte vara själv mer än någon minut.

Idag har han varit ute i snön för första gången och oj va roligt det var! :)
Han for som en raket fram och tillbaka när vi var ute och bet och slickade på all snö samtidigt, haha!
Han ville inte alls bli buren utan han ville bara ner till snön och springa runt i den :)

Han hatar däremot att bli torkade med handduken efteråt!
Han gnyr och sprattlar värre än en fisk på land, och jag känner mig så dum mot honom :p.
Men han måste ju bli torr och han måste lära sig att bli det, speciellt nu när vintern är på väg och det kommer behövas extra mycket.

Och nu ska han strax badas.
Mohaha.
Nee jag skojja, haha tycker nästan lite synd om honom :p.
Men att bada måste han också lära sig från början, så han blir van vid det.
Monica som sålde Buster har redan badat honom någon gång, så han vet väl lite hur det är att bli badad redan.

Men just ligger han och vilar vid mina fötter, inte ett ont anande om vad som väntar honom.

Han kanske tycker det är jättekul att bli badad...?
vi får se.

min sprattel<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt söt!

2010-11-10 @ 11:48:39
Postat av: marre :)

GALEN men grymt sööt :) <<3<3

2010-11-13 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0