23 oktober

Godmorgon!
Har precis ätit frukost och nu sitter jag här och trycker i mig en dubbelnougat. Varför är allt godis så jäkla frestande speciellt på morgonen?


Idag ska jag åka ner till centrum för att kolla in hur det ser ut nu efter alla ombyggnationer.
Tydligen ska det finnas en ny skoaffär där nu, och det är den jag siktat in mig på.
Jag MÅSTE ha ett par nya skor.
Mina stövlar jag har nu, har det blivit ett stort hål i innefodret på, så varje gång jag ska sätta ner foten så korvar sig innerfodret och lägger sig längst ner i stövel , så man får en härligt skön bulle att gå omkring med under foten.


Uuu, nu mår jag illa också. Varför skulle jag äta den där dubbelnougaten?
Om ja tänker efter så var den inte ens särskilt god.

typiskt.



Kommentarer
Postat av: L

2010-10-24 @ 08:08:25
Postat av: Ellah

DU é rolig, du! Och duktig på att kommatera!

2010-10-24 @ 08:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0