Godmorgon! :)

Godmorgon! :)
Hade en trevlig kväll igår med vänner. Hade egentligen inte tänkt göra något annat igår kväll än bara sega här hemma, ta ett bad och sova tidigt eftersom jag ska jobba idag igen och känner mig så oerhört trött för närvarandre, men det blev att jag åkte över till Daniel iaf!

Vi spelade Wii sprots tror jag det hette, som jag aldrig gjort förut och jag var en hejjare på bowling, haha :D
Jag vill också ha ett nintendo Wii så man kan nörda av sig lite ibland!
Zeldaaaaaaaa, dududududdddududududdduuuuu!Bästa spelen ever !
 
 
Jag och Marre brukar alltid spela zelda-spelen :D haha. Eller aa, han spelar och jag hejjar på typ haha och så klurar vi ut hur vi ska ta oss vidare tillsammans :) (det låter fult, men det är faktiskt väldigt mysigt :D haha)

Iaf när jag och Daniel och Martin spelat bowling i några hundra år så bytte vi och spelade Trivial Pursuit och drack lite cider,öl och saft. haha japp. saft.
När vi skulle hemåt trodde jag att jag lyckades smuggla med mig en av Dannes kattungar (Bill & Bull) men när jag kom hem såg jag att jag fått med mig en soffkudde istället. HAHAHAHAHAAH
Daniel du får tillbaka den snart!

Haha gu jag ber om ursäkt, jag är alldeles övertrött :D
Haha hur ska detta gå?
Jag som ska jobba...
Wish me luck. Hejdå! :D :D :D
 

Trackback
RSS 2.0