Min sommar 2010

Min sommar 2010 har varit underbar!, men den har gått så sjukt fort! Har aldrig varit med om en sommar så gått såhär fort! Kan vara för jag jobbat väldigt mycket och man inte kännt av ledigheten lika mycket som när man gick i skolan och hade ett bortskämt sommarlov på flera månader ;)

Min sommar i bilder:

4juni-11juni åkte jag och älskling till Cypern tillsammans. Våran första utomlandsresa ensamma.
spelade biljard
besökte Europas störtsa vattenland


blev tomater

solade och badade i massor :)

åt god mat på restauranger och drack goda drinkar
underbar<3

Midsommar 2010, gjorde en egen sommarstång och hårkransar för första gången någonsin, visst blev det fint ?:)!
Fröken Humla ville också ha en hårkrans 
pojkarna gjorde egna fina dem också :D
Bästa midsommaren
Grillkväll med vänner
spelade massa kubb!
Malin var och hälsade på för första gången :)!
hon bodde här ett par dagar
träffade hennes söta kompisar Emelie och Anneli :)
och hade kul i stan :D
upptäckte att hela vårat tomt var full med smågrodor
var på öland.
& var med i FRIDA , hihi :)
 
underbar sommar, längtar redan till nästa..


Trackback
RSS 2.0