update

Jag har inte bloggat på någon dag. Vill ni veta vad jag haft för mig?
Nu får ni det vare sig ni vill eller inte;

I Fredags fyllde Micke 20 år! wiihoooo! :)
Vi firade honom med middag på Friday's och sen drog vi till ett ställe där vi spelade biljard.
Blev en awesome kväll!
:D

I helgen annars har jag varit med Marre. Hans familj ska flytta så jag har hjälpt till med packning och sånt där. Igårkväll hade vi huset för oss själva, och då mös vi framför tvn i vardagsrummet med Grandiosa panpizza och cola.

Är ledig imorgon också, så stört skönt, jag ska sova hela dagen. Ne, inte riktigt, men lite...
Är så trött nuförtiden. Det är hösten som göre. Jag blir alltid trött och hängig när sommaren tagit slut och det blir mörkt klockan 6 på kvällen :( blä

Nu ska jag snart dra mig till sängs.
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0