hicka

Godmorgon godmorgon! hann tyvärr inte lägga upp bilderna från kolmården igårkväll men ska försöka hinna det ikväll istället :) slutar lite tidigare idag nämnligen , 17.

Just nu sitter jag här , dricker mitt kaffe och försöker tajma in mina klunkar då jag inte hickar till.
Misslyckades nyss och spotta ut lite kaffe över bordet här. Som tur var klarade Börje sig (datorn). 
Det kanske är något fel på mig, för jag får typ alltid hicka nu för tiden...Speciellt efter jag ätit eller druckit något. Martin skrattar åt mig varje gång, haha och det förstår jag, jag börjar själv skratta när jag hör mig själv och det är inte vackert att lyssna på när man hickar samtidigt.
läste på aftonbladet;
"Att du drabbas av hicka efter maten kan bero på att du äter för snabbt, tuggar för dåligt, kryddar kraftigt eller överfyller magsäcken.

Pröva med att äta långsamt och med mindre portioner..."


Haha, får sluta svulla i mig massa mat för fort alltså, är dålig på det tydligen, Haha!

jag skövlar in det ba!


hickhickhickhickhick



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0