min kväll

Jobbade till 17.15 och sen åkte jag hem till Micke där han, Martin och Daniel också höll till.
När jag kom dit höll Micke på att beställa pizza åt oss, och det gick sådär, haha. 
Han fick hålla på i 7 minuter för att de skulle förstå våran beställning.
Roligaste var att de på pizzerian passade runt telefonen mellan alla anställda när de inte förstod vad Micke sa så de enda man hörde Micke säga var "Heeeej, jag vill beställa pizzor till blablavägen tack. Aaaha, okej..*tystnad* Heeeeeeeej, jag vill beställa lite pizzor..." hahaha
Vi fick våra pizzor tillslut iallafall och sen blev det musik och Family Guy. Jag har aldrig förstått mig på det programmet och tycker att det suger, men jag blev nerröstad av killarna.
Tyvärr mådde Micke dåligt efter ett tag så vi andra drog iväg hem till Daniel, åt upp alla hans toffifee och hälsa på hans söta kattungar :D

Nu är jag och Marre hemma hos mig och det är dags att sova typ, det behövs.
Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0