mysdag

Igår firade ju jag och min pojkvän 3 år tillsammans.
Vi möttes i stan och åkte till Hagaparken först. Där var vi och besökte fjärilshuset, för jag har velat åka dit och fota länge och vi tyckte att det kunde vara en kul grejj att göra tillsammans :)

Det var smoking hot där inne. Fy svetten rann efter 3 sekunder ;p
Fjärilarna var stora som fåglar och jag var lite rädd för dem faktiskt, haha.
De var snabba och flög rakt upp i fejjan på en ibland :S .

Fick iaf en del ok bilder, med tanke på att kameran immade igen så fort jag försökte ta en bild pga den 40 gradiga värmen och luftfuktigheten där inne. Kan visa bilder sen :)

Sen åt vi konstiga sega pannkakor med stenhårda kanter. Till det vispgrädde som vispats till smör typ. Eeeh, det var inte gott. okej?
På vägen hem stannade vi av i Täby Centrum, köpte med oss smaskiga saker till kvällen och sen for vi hemåt. 

Sen följde detta;
Kinamat
Idol
Bubbelbad
Film
Mys
myyyyys
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0