waterproof

Här är lite tips på vattenfast smink om man vill vara lite extra fin på stranden eller om man ska ha poolparty eller så i sommarvärmen :)

Hittade inget vattenfast rouge men krämrouger håller bättre än puderrouger mot vatten så det fick bli en sån!
Är själv väldigt sugen på att prova MaxFactors Liptint pennor och den färgen ska tydligen sitta som berget på läpparna, provade alla färger på min hand på jobbet och kunde inte få bort dem hur mycket jag än gnuggade med papper och vatten, haha såg ut som jag hade något jättekonstgit rödrosabrunt utslag över hela högerhanden, haha! Så jag antar att man kan kalla även dem för vattenfasta! Någon som provat dem? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0