Regnskog

Mina fina vän Nathalie har flyttat iväg till Linköping nu för att börja plugga, duktiga tjej!
MEN...Jag kommer sakna dig!
Linköping you will se me often! ;p

Innan hon for så ställde hon upp och var min modell för en dag!
Jag fick ett ryck och ville testa min reflexskärm lite :)
Här kommer några bilder ifrån den dagen. Vi hoppades på fint väder och sol och det var dåligt med det, solen tittade fram några sekunder här och där och sen mitt i allt så började det regna också. Men, det var ju jättefint med regndropparna och solen som kom med i bilderna tyckte jag. Så vi hängde inte läpp för det :) 

visst är hon för söööt? som en älva :)!

Kommentarer
Postat av: Natha

Du är bara för gullig :) saknar dig massivs gums <3

2011-08-29 @ 23:07:59
Postat av: Ellah

Vackra bilder, Vackra Natta, Duktiga Mixie!

2011-08-30 @ 09:45:03
Postat av: Johanna

Wow! Jättefina bilder, har du hållt på med foto länge? Och har du någta tips för nån som vill köpa en bra men inte för avancerad systemkamera?

2011-08-30 @ 09:57:06
URL: http://joohannasmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina bilder:)

2011-08-30 @ 10:05:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Mixie

Natta; saknar dig massor! <3



Ellah; Tack, tack, TACK! :)!



Johanna; Tack så jättemycket, vad glad jag blir!:) Jag fick min systemkamera, en Canon EOS 400D för ca 4 år sedan och det är den jag har använt till de här bilderna tillsammans med ett Teleobjektiv. Så den kameran jag har är ju ganska gammal, och det är den enda jag har prövat! Men jag gillar Canons kameror. Den här tjejen är en jätteduktig fotograf och har skrivit en liten "att välja kamera guide" http://emelieohlsson.blogg.se/2010/june/att-valja-kamera.html där kanske du kan få lite tips och se ungefär vad de kostar :)

2011-08-30 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0