Pirates of the Carribean 4

I Lördags kom pappa och Marre hit och så hade vi en filmkväll hela familjen, med massa godis och chips och annat gott. Vi såg Pirates of the Carribean i Främmande Farvatten.

Jag har inte sett de andra, jag tycker de verkar lite för läskiga för mig :$ men kände att om jag har hela familjen och pojkvännen där så skulle jag nog våga, haha, då kunde jag gömma mig bakom hans rygg när det blev läskigt. & Filmen var bra! Men jag har som sagt inte sett de andra så jag har inget att jämnföra med, men vackra Penélope Cruz tycker jag passar in mycket bättre i en sån här film än Kiera Knightley!



Kommentarer
Postat av: Ellah

Håller helt med om Penelope C! Keira Knightley är en mager skrika med ungefär två ansiktsuttryck på repertoaren! Har inte sett filmen än men det ska jag göra nu!

2011-08-10 @ 08:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0