The Cruise - part 3!

Innan vi la oss så hade vi ställt Martins klocka på ringning vid 7.45 för att vi skulle hinna äta frukostbuffeen innan den stängde vid 9.

När jag vaknar till av en slump och kollar på min klocka så är den 8.53. Marre måste ha stängt av sin klocka.

Jag flyger upp ur sängen och väcker Marre, vi hade 7 minuter på oss att hinna ner till frukost OCH äta den innan de stängde, vet inte ens varför jag inbillade mig att vi skulle kunna hinna om vi skyndade oss? Haha?

Ringer ner till informationen iallafall och hon berättar att frukosten är öppen till 10.
Åh Halleluja! Vi får mat!

Nyvakna och ganska så slitna segar vi ner till frukostbuffen och äter en jättegod frukost iaf :)
Bestämmer oss för att gå upp och sova någon timme till i hytten efter det och påvägen ut från frukostsalen går vi förbi en klocka......den visar 8.45.

Fattar ingenting först men det visar sig att min klocka ställt om sig automatiskt till finsk tid, som är en timme före, så vi hade inte behövt stressa överhuvudtaget. Vabradå. Haha typiskt.

Trött älskling
Frukostbuffeeeeeeeeeeee! Det måste vara det bästa som finns typ.
Stopp i Mariehamn
Hittade födelsedagsbarnet högst upp i båten tillsammans med någon trubadur
Ja må han leva!
våran Gulddörr ;)
'
till haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavs, lalalaaaa

Kommentarer
Postat av: marre

it wasawessome, nu blev jag hungrig<3

2011-08-09 @ 01:41:51
Postat av: Mixie

Yes it waaaas :)! haha söto<3

2011-08-09 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0