Host, host. Höst, höst.

Sjuuk igen. Typsikt! Den här gången är det halsont, huvudvärk, ingen röst, hostigt och snorigt. Haha, Mysigt va?
Blir till och tare väldigt lugnt idag.
Känner mig halvsjuk ofta just nu, var ju inte länge sen jag hade feber heller, typ 3 veckor sedan.

Är det att hösten är på väg?
Då blir ju många ofta sjuka och förkylda.
Kanske därför jag inte gillar hösten riktigt, för att jag undermedvetet vet att jag ofta blir sjuk under den tiden.
Sen får jag ofta ont i huvet och känner mig seg.
När det är sådär grått, regningt och tråkigt ute, när alla löv väl fallit av så finns det ju inga färger överhuvudtaget... Ne, sommar ska det vara! Sommar och värme!


Men man får tänka positivt, det finns mycket som är lite mysigt ändå med hösten!
Att tända en massa ljus och kolla på en massa mysiga filmer, och alla fina höstkläder som kommer in till butikerna! stora halsdukar och sånt!

Sen längtar ju jag mer till julen än till hösten. Jag älskar julen! Massa god julmat och snö, baka pepparkakor och handla julklappar, julafton och nyårsafton! Men det ju är ett tag dit!

Just nu ska jag njuta av att alla löv inte hunnit bli gula eller röda än, och att det faktiskt är augusti fortfarande....
några timmar till iaf...


somewhere under the rainbow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0