The Cruise - part 2!

Här kommer fler bilder från kryssningen!

Födelsedagsbarnet Johan däckade vid 21.00, haha..
Jag och Marre var programmerade för Partymode och hade laddat i våran svit ett tag, när vi fick reda på det.
Så vi gick runt lite själva först, spelade på enarmade banditer, tog en drink och kollade på någon föreställning. Sen ringde vi Jennifer, födelsedagsbarnets flickvän som också gått och lagt sig och sa åt henne att komma till oss, vilket hon gjorde! Skön som hon är!
När hon mött upp oss sneglade hon direkt mot baren och sa "vänta här!"
"Haha Marre nu kommer vi få varsin shot, jag lovar!"
Men jag hade fel.
Haha, hon kom med en hel jäkla shotbricka som hon tyckte vi skulle dela på, bara så hon skulle vakna till liksom? Eller vare för att försöka ta livet av mig kanske?
Resten av kvällen bestod av drinkar, daaaans, terrorisering av Johan och virr i alla labyrintkorridorer. Typ.

haha jag kör min första Planking!!!!
Lilla Johan
Haha, värvade Jennifer inför planking 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0