Tack mammi!

Jag har velat ha denna kofta från H&M så mycket, den är så snygg. Har den redan i svart och är kär i den!
Den vita har tyvärr tagit slut så fort den kom in hos oss och varje gång jag jobbat har jag kollat om den kommit in igen, men icke!
Så idag när vi var i Färjestaden tittade jag efter den här, tänkte att på Öland kanske det inte är så stor åtgång haha, men där var den också slut i min storlek.

Sen när vi kommer tillbaka och jag ska titta i garderoben så hänger en där. I mitten. I min storlek!
Mamma hade hittat en åt mig! Hon vågade inte vänta till jul ifall jag skulle lyckas få tag i en tillslut, så jag fick den nu! Bästa snällaste mamma <3 TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0