Hemma

Nu är vi hemma igen och lektionen gick bra. Men såklart var det nya hundar, nya människor, ny miljö, nya lukter och annat så det var inte världens mest organiserade lektion direkt. Haha. Men det blir nog bättre när de varit där några gånger och allt inte är lika nytt längre. Vi fick träna på lite inkallning och fick lite tips och läxor att göra hemma till nästa gång. Så det får vi öva på till då :)

Buster på ängen för någon dag sedan när vi tränade inkallning med honom lös. Han flög fram :)

Eftersom det är världens jvla snöstorm ute så var vi bara ute med hundarna ett litet tag och fick sen flytta in inomhus med dem. Jag och mamma har nyss tagit lite glass framför tvn med varsitt varmt fotbad för att tina upp lite. Sköööönt!

Nu är Buster jättetrött, och ligger och sover bredvid mig.
Jag ska upp och jobba imorgon, ställt klockan på 6.30 så jag ska också sova nu.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0