Pju

Vad är det frågan om med vädret liksom?
För två dagar sedan var det nästan barmark ute och man gick ju nästan och letade efter tussilagos, nu är det så mycket snö så man knappt kan ta sig fram någonstans och hela busstrafiken och till och med skolor stängs!

Fy. Tog mig iallafall till jobbet. Som tur var gick tågen fortfarande(!) så då blev det att åka tåg till Hägernäs och sen vandra i djupsnö genom en skog.
Haha, vilken äventyrare jag kände mig som.
Hade ingen aning om hur jag skulle gå för att hitta rätt, skorna läckte in med snö,hade motvind och snöflingor som snärtade en i fejjan hela vägen. Kunde knappt se en meter framför mig.

Måste sett ut som snömannen där jag gick i skogen helt dränkt av snö.
Men på något sätt hittade jag iallafall och, hör och häpna , kom bara 10 minuter för sent trots allt! Skönt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0