Rensat sminkväskan..

Spenderat kvällen med att rensa i sminkväskan, den har liksom vuxit till sig en del och börjat svämma över...
Hade massor med smink som jag inte ens använder kvar, gamla läppglans och foundations osv.
Så jag tyckte det var dags för rensning och städning!
Tvätta sminkborstarna gjorde jag också! De bör man ju göra ganska ofta med typ vanligt schampoo och balsam för att de ska hålla sig mjuka.
De samlas massa sminkrester och bakterier i borstarna när du använder dem, som sedan hamnar på huden nästa gång du sminkar dig igen. Blä. Nu är de rena och fina iaf!
Nu är allt gammalt och onödigt utrensat, allt är rengjort & de allra nödvändigaste fick hamna i en mindre necessär :)

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Sådär ser det ut hemma hos mig också :)



Ja tyvärr... min hund Lotus är i himlen för han fick en hemsk tumör i munnen :(

2011-02-24 @ 10:56:52
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0