sömntuta

Sover så jäkla dåligt just nu och det är månens fel. 

Så fort det är fullmåne så drömmer jag obehagliga mardrömmar och sover oroligt, vaknar flera gånger per natt osv. När man sen ska gå upp så är man tröttare än när man skulle lägga sig. 

Men nu var det typ en vecka sedan månen var full (haha?) så det borde gå över snart nu.
Inatt drömde jag inte så mycket mardrömmar men jag vaknade av Buster som sprang omkring och lekte med någon leksak som en tok och någon timme efter av att brandlarmet började pipa för att batterierna snart var slut. 

Usch hoppas jag får sova inatt! 
Imorogn är det jobb från 9-19.15 och jag måste upp tidigt!

Gondatt på er, hoppas ni får sova gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0