Plommonlila matta

Vi hittade ingen matta tyvärr.
Att det ska vara så svårt att hitta en enfärgad plommonlila matta som inte kostar hundra miljarder. och som inte är en ryamatta. Seems impossible...

Vi hade en mysig dag idag iallafall, jag och pappsen. Åt lunch och jagade runt efter mattor och tvbänkar. Det är det enda jag har kvar till mitt rum nu. Mattor, sänghimmel och en tvbänk. Sen är det typ klart, hihi wiie! :)
Sen drömmer jag om att byta ut mina gamla garderober mot en stor vit med skjutdörrar i spegelglas från IKEA.
Men det får vi ta senare känns det som.

Ska visa före och efterbilder på bloggen när det är helt klart allting, så håll utkik! :)
sneakpeak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0