Lite Sälenbilder

Ja, jag har alltså varit i Sälen ett par dagar förra veckan med ett par vänner :)

Försökte lära mig åka snowboard och fyfan va roligt det var!
I början kunde man ju inte ens stå upp typ, för man tappade balansen så lätt haha.
Det var jäkligt svårt och man ramlade hela tiden, men sen kunde man iallafall ta sig ner för några lätta backar utan några större vurpor :)

Dag 2 hade jag träningsvärk i HELA kroppen, haha. Varenda muskel hade jag ont i, samt svanskotan, hehe.
Men det vare värt, för gu va roligt det var ändå! :)

Då var det lite skidåkning som gällde istället och Dag 3 åkte jag hem för jag skulle jobba sen. Hann dock åka lite mer snowboard innan min buss gick mot Stockholm igen. Så det var nice :)
 
svårt men ack så kul :)
haha helt panikslagen typ, syns det?
Matpaus nedanför backen
 

Trackback
RSS 2.0