Tusen och en Natt

Hej bloggen!

Idag har jag varit på jakt efter massa fina saker till mitt rum med mamma:)

Vi började dagen på IKEA och jag hade en jättelång lista med mig
med saker jag skulle köpa som jag tittat ut från internet, men de hade typ ingenting av det jag ville ha :/ typiskt!

Men jag hittade lite saker iallafall, så det blev ett nattygsbord, en lampa, en korg, en pläd o lite till.

Efter det åkte vi hem och gick ut med Buster, han fick springa lös mellan mig och mamma på ängen nedanför vårat hus med oss.
Det är faktiskt första gången vi har haft honom utan koppel, för vi har varit lite rädda att Buster ska dra iväg ifrån oss om någon av katterna går på tomten och han får för sig att jaga efter dem eller att han ska springa ut på vägen om han ser någon människa som går förbi, eftersom han är så människoglad!
Men det gick iallafall jättebra och man såg på honom hur kul han tyckte det var att få springa av sig ordentligt :D

När lillebror kommit hem så åkte mamma och jag iväg igen till Arninge och tittade lite på Coop bla och där hittade jag blockljus i en fin violett färg, precis den jag var ute efter :) och några små krukor och en cool lykta :)
Så lite fick jag tag på idag iaf, yey!


Tanken är att mitt rum ska gå lite i "Tusen och en Natt" tema.
Har hittat stört snygga kuddar inne på Indiska och jag ska beställa en jättefin himmelsäng :)!
Tycker det är så himla mysigt med himmelsängar! 

Färgerna i rummet kommer gå i violett, mörkt rosa och lite turkost. Sen Guld! och vitt såklart.

bild från Indiska.se. Ville bara rymma iväg med alla deras snygga kuddar!

Tror rummet kommer bli grymt när det blir klart:)! Längtar!
Nu ska jag snart sussa :)
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0