Mika & Buster

Hej bloggen!

Idag har jag jobbat och stått i.
Nu börjar alla vårkläder komma in till butiken och det känns jvligt bra må jag säga :)
Bort med snön nu och ge mig lite sol och värme.

Sitter i sängen just nu och nedanför mig, i sin korg ligger Buster och sover.
Han får egentligen inte vara uppe i sängen, men han fick vara här uppe hos mig ett litet tag innan han skulle sova så jag kunde gosa lite med honom :)

Tog lite kort på oss också, men tror Buster tröttna för efter ett tag gick han till sängkanten och tittade trånande ner på sin korg, och tänkte typ "Snälla, rädda mig" haha.

Snart är det dags att sova för mig med, imorgon är jag ledig så det blir till att plugga så mycket som möjligt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-01-17 @ 17:53:09
Postat av: jag saknar dig<3

2011-01-17 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0