Öland

Hello Bloggen!
Jag har semester just nu och har haft det i två veckor, börjar jobba igen på måndag, men har två veckor kvar efter det så det går ingen nöd på mig! :) 

I lördags åkte jag och familjen ner till vårat sommarställe på Öland och var där i ett par dagar.
Öland är verkligen sommar för mig. Jag har varit där varje sommar sedan jag var 5 år gammal, så utan Öland blir det ingen riktigt sommar. Jag känner mig så hemma och glad där.

och vet ni?
Buster fick följa meeeeed :)!
Första gången på Öland för honom, lillskiten. 
Han älskade att stoppa ut huvudet genom fönstret i bilen, haha.
Han fick världens facelift!
Det såg verkligen kul ut!


Vi hade jättefint väder, åt glass och besökte Ölands Djur & Nöjespark en dag också, har massa bilder därifrån men tänkte visa dem i ett eget inlägg, det var rätt många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0