Romeo&Julia

När jag fyllde år fick jag biljetter till Musikalen Romeo&Julia av pappa i present!
Var och såg den igår och jag blev jätteimpad!

De handlade om den klassiska historien om Romeo och Julia men de hade gjort manuset i en modernare tappning, så det var riktigt roligt också emellanåt! :)

Alla som medverkade var jätteduktiga!
Måns Zelmerlöv är ju helt otrolig, han kan ju fan både spela teater, dansa OCH sjunga klockrent! Jätteroligt att se var det! Danserna var också helt otroliga liksom scenografin!

Högsta betyg! Rekommenderar att man går och ser den faktiskt!

Men jag började grina i slutet. Så sorglig saga ju :(.
I min version skulle de leva lyckliga i alla sina dagar! därmed basta!

Kommentarer
Postat av: Ellah

Den är så bra, inte alls vad man väntade sig, utan mycket bättre!

2011-04-07 @ 08:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0