1:a Advent

Idag har det varit Första Advent & snart går vi in i December månad! 

Jag är som ett litet barn just nu och hoppas på att få se snö när jag tittar ut genom fönstren på morgonen. Men hittills har jag bara fått se regn, blåst och löv. 

Men nu skrev Martin plötsligt till mig att det snöar ute!
Jag sprang. SPRANG. Haha. till fönstret och jaa, det snöar faktiskt äntligen!
Men tyvärr så förvandlas snöflingorna till vatten så fort de nuddar marken.
Blötsnö. Men ändå. Det är på g nu juu! Äntligen!

Förövrigt så har jag blivit förkyld igen nu. Det slog till direkt jag kommit hem från jobbet idag. Jag hade lite ont i halsen sista timmen där och nös till några gånger, men så fort jag kom innanför dörren här hemma så blev det tusen gånger värre. Har nyst oavbrutet typ, halsen gör ännu mera ont och jag har behövt snyta mig hundra gånger.

Nu sitter jag här och hetsdricker en c-vitamin brustablett. Hjälper sånt?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0