Hej bloggen!

Hej bloggen!

Gröna Lund var jättekuul! Femkampen gick bra och jag kom 2:a i vårat lag :)

Sen åt vi middag, åkte lite grejjer, men jag som är mes vågar ju inte åka någonting, haha. Blå tåget åkte jag och Kvasten, för de såg inte så himla läskig när jag studerade den innan. Men haha, fyfan va rädd jag var, det gick jättefort ju, kände på en gång på vägen upp att jag bara ville ner. Skrek som en gris, så min röst som precis hade hittat tillbaka till mig den är nu förlorad igen.

och jag spela bort en 100 lapp på chokladhjulet också.
Suck, förlorade med ett nummer, det kändes.
Fick ett tröstpris iaf, en Center på 25 gram..(istället för 2000)
som jag alltså paya 100 kr för.
awsome,
haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0