Leka plogbil

My god!

Vilket busväder, hur mycket snö som helst så långt ögat når! (vilket är typ 1 m framför en bara)
Men ut måste man ju ändå med lilla vovven och idag fick jag för mig att jag skulle ha med mig kameran på våran promenad också, för en liten del av mig kan ju inte hjälpa att tycka om det här vädret ändå och jag ville ta lite bilder på Buster i snön.

Iallafall så har jag och Buster en promenadslinga som vi brukar gå och som han vet vägen på, den går ner i ett dike och upp igen för att fortsätta längs en stig upp för en backe in i skogen. Och idag när Buster skulle hoppa över diket så tog han världens skutt och försvann ner med ett poff i typ en meter djup snö, haha.
Det enda som stack upp var två öron som flöt ovanpå snön och sen började han "simma" uppåt, stackarn!

Sen drog han som en slädhund resten av promenaden, han älskar att sticka ner huvudet i snön och sen ploga sig fram, haha!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0