Breakfast inspiration

Jag är dålig på att äta frukost.
För det första så orkar jag inte, jag är så trött på morgonen, så att duka upp någon god frukost med tio olika sorters bröd, nyttiga flingor, ställa mig och steka lite käcka pannkakor och sedan gå ut och plocka färska smultron från vår egen trädgård att ha till, det är liksom uteslutet, long time.
Jag sitter alltid med mitt kaffe som en zombie, för att vakna till liv, i minst en timme på morgonen och det slutar alltid med att jag druckit så myket kaffe att jag mår illa och inte vill äta något. Inge bra.
Här är lite inspiration till mig själv, det ser ju himla mysigt och gott ut. Man ska bara orka också.
 
Nu måste jag göra mig iordning och åka till jobbet... 
Kanske ska ta en fullkornsmacka iallafall.
Bye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0