I'm Back

Förlåt för att jag inte bloggat på några dagar nu. Det var fullspäckat schema senaste dagarna här...
så här får ni en liten up to date.
 
i torsdags: fyllde jag som sagt år och därför bloggade jag inte. 

i fredags: på natten vaknade jag upp med kramp i vänster arm och det gjorde så ont så jag skrek. Lyckades somna om men på morgonen var armen fortfarande öm och gjorde ont plus att de kändes som den "somnade" till och från. Fick åka in till doktorn och ta ett EKG på hjärtat och sen ett blodprov i armvecket. Ni som känner mig väl vet att jag är livrädd för blodprov. och speciellt i armvecket så jag var jättepinsam och började gråta inför doktorn och fick typ en panikattack. Hon gav mig en lugnande tablett så jag skulle varva ner och Pappa var med och fick hålla mig i handen, haha jag var Mikaela 5 år. Men jag gjorde det iallafall. Fick inget bokmärke dock, lite besviken.
Sen åkte vi hem och då kickade tabletten in och jag sov som en stock i 5 timmar helt däckad.
Fick svar på proverna idag att de var helt bra iallafall, så det var skönt och höra förutom att jag har lite D-vitaminbrist och ska äta sånna tabletter några månader nu. Armen låg jag kanske och sov på eller något bara så det var därför den krampade. Men hon sa också att jag måste gå upp lite i vikt så jag får mer energi än vad jag har just nu (magkatarren som jag fick tillbaka gjorde att jag mådde illa ofta och gick ner mycket i vikt) och försöka att inte stressa upp mig i onödan. Har varit mycket som hänt under året som gått som gjort att man mått dåligt och då är det inte konstigt om kroppen gör det också. 

i lördags: Var det födelsedagsfest för mig och Daniel här hemma. Så jag storstädade och pyntade till det hela morgonen och förmiddagen. Sen kom Natta och vi gjorde oss iordning tillsammans och sen kom Martin, Daniel och Torun och hjälpte till med maten och musiken innan alla gästerna kom. Blev en lyckad kväll! :) Tack till alla ni som kom och tack för alla fina presenter! 

i söndags:
 Eftersom jag och Marre somnade vid halv 6 på morgonen så kan ni kanske lista ut hur våran söndag såg ut, haha? Vi sov lääänge, sen sega vi oss upp och spelade lite tv spel och åt lite mat innan han begav sig hemåt. Kvällen satt jag framför tvn med mamma. Gjorde iordning hennes naglarna också med mitt nya Depend Gellacks kit. De blev jättefina! Gjorde mina också innan festen i lördags. Bilder kommer sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0