Näringsdrycker

Häromdagen kom ett paket till mig fullt med näringsdrycker som läkaren jag tog blodprov hos förra fredagen beställde hem åt mig eftersom hon tyckte jag var alldeles för smal och behöver gå upp några kilo i vikt för att börja må bättre. Jag håller med henne, jag vet att jag har gått ner jättemycket i vikt under de senaste månaderna och speciellt när jag fick magkatarr igen. Då försvann all matlust och jag mådde bara konstant illa. När jag väl åt så blev jag mätt på typ en tugga, så jag åt inte mycket alls. Jag har alltid haft lätt att gå ner i vikt, så fort jag blir sjuk speciellt, men jag har också svårt att gå upp i vikt vilket jag ärvt efter mamma. Har mått dåligt ett bra tag och känner mig trött och orkeslös så nu ska jag testa de här dryckerna ett tag och förhoppningsvis börja må bättre igen. En varje dag ska jag dricka i någon månad nu eller längre beroende på hur de fungerar. De kom i 5 olika smaker så jag skulle få välja ut mina favoriter, haha :). Vanilj, Choklad, Cappuccino, Tropsika frukter och Smultron som inte är med på bild för den kom dagen efter.
Av de jag testade så var Smultron äckligast. Usch, den smakade inte smultron tyckte jag utan bara konstgjort och skumt. Tropiska frukter hade jag stora förhoppningar på men den smakade gammal annanas typ haha. Chokladen var godast, Vaniljen var också rätt god, men den har någon konstig eftersmak som inte smakade så gott, men om man la ner lite vaniljglass i den så smakade den bättre:)! Cappuccionon var bara god om man värmde den, men den var väldigt söt smakade typ karamellkola så man blev lite illamående efter ett tag.
Så nu beställde vi choklad för en månad eftersom det var den jag gillade mest. Hoppas man inte tröttnar på den bara, men ofta jag kommer tröttna på choklad liksom...? 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0