Nya naglar - Depend Gellack fransk manikyr

Igår kväll gjorde jag iordning mina naglar igen men Depends Gellack. Denna gång med fransk manikyr. Blev jättefint! :) Jag har trivts jättebra med mina naglar de här två veckorna som jag lät den förra färgen sitta.
I slutet råkade jag slå till någon nagel så de blev en liten flisa av lacket som försvann men annars har det sett jättefint ut hela tiden.
Jag var lite mesig när jag skulle måla på det bara och ville inte måla för nära nagelbanden och då blev det ju som ett ganska stort glapp när nageln sedan växte ut. Det kommer det ju att bli vilket som men denna gång försökte jag måla lite närmare för att det inte ska synas lika mycket från början iallafall. Mina naglar har inte varit såhär långa sedan jag gick i skolan typ. Då kunde de vara långa och fina jättelänge. Men så fort man började jobba så hade man av dem hela tiden och nagellacket blev slitet efter en dag typ. Så det känns kul!

Det var ganska jobbigt att ta bort det gamla tyvärr, fick sitta med removern jättelänge och sedan skrapa försiktigt bort nagellacket, kändes som nageln inte mådde så bra av det, vet inte om jag gjorde fel eller nåt, men tillslut fick jag bort allt iallafall. & nu är de nygjorda och jättefina igen! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0