småsaker

Nu är vi hemma, eller vi har varit hemma ett tag redan. Vi tittade i massor av affärer och fikade. Jag tog någon belgisk chokladtårta som var asgod verkligen. Ville fota och blogga där men blogg.se har typ tagit bort mobilbloggsfunktionen så man kan inte göra det längre? Eller så gör jag bara fel kanske...haha.

Blev lite småsaker idag, min favoritmascara of all time, den röd/vita från Loreal, "Double Extensions", Maybelline The Falsies Mascara som alla tycker är så fantastisk så jag känner mig tvungen att prova den för o se om jag håller med. Bodylotion från Dove, Repair - min räddar i nöden på vintern till torra läppar, och två läppglans, ett från H&M med lite glitter i och sen den nya Multi Vitamin Gloss från Isadora som jag skrev om här i bloggen för någon dag sen, i färgen 05 Mandarine.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0