4:e januari 2013

Började 2013 med att vakna upp bredvid min stora kärlek. Bästa starten på det nya året :). 
Men nu har jag tyvärr gått och blivit dunderförkyld. Det började igårmorse med att jag vaknade upp och hade jätteont i halsen. Sen under dagen blev jag allt mer snuvig och sen fick jag lite feber där ett tag också. Inatt var hemskt, kunde knappt sova, jag bara nös och snorade. Idag har jag mått ungefär som igår lite mindre ont i halsen men mer snorig, så jag har försökt ta det lugnt och inte orkat göra så mycket. 
Planerna jag hade på att gå ut ikväll fick tyvärr ställas in.
Istället för dans, drinkar och musik blir det vila, nässpray och dricka varmt.

weheartit.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0