2013

Ett nytt år igen. Och det här året kommer bli ganska stort. Jag och min pojkvän kommer få våran första lägenhet tillsammans, jag kommer fylla 23, vi kommer förmodligen åka på semester till en plats långt bort nu under våren också och mycket mer därtill. Det blir ett bra år. Det känner jag på mig.
 
Här är lite blandade bilder från 2012:

fyllde 22 år.

& fick en hemmabio av älskling i födelsedagspresent!

Var i Kungsträdgården och luktade på blommorna!


Var Tingeling & Pocahontas på lillebrors studentskiva
Lillebror tog studenten - plutten!

Åkte till Öland med Nathalie!
Firade Midsommar där
partade och hade kul!

Var på mysiga Västkusten med Martin Björn och Carro.
Var på Öland med familjen
Buster fyllde 2 år
Firade 5 år med min andra halva <3
Hade en underbar jul
och ett roligt nyår!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0