Aj, aj

Hemma från IKEA och har varit och storhandlat mat med mamma nu också.
Nu känner jag mig jättetrött.
Stövlarna jag hade idag var inte det bästa valet av skor. Det är typ en liten platå under hälen på dem och när man går i dem länge så får jag alltid ont i knäna (Lik förbannat använder jag dem?)
Så nu har jag fått jätteont i både knäna och höfterna. 

Köpte som sagt inget speciellt idag, utan mamma köpte bara lite småsaker hem.
Men jag gick och spanade in lite saker jag tyckte om inför Martins och min blivande lägenhet som vi kommer flytta till i vår/sommar förhoppningsvis.
Åh vad jag längtar tills man får gå och handla massa fina saker till den! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0