Desperate Housewives

Sista dagen som 22 åring. åh ångest...jag vill inte bli stor.
Igår kom Marre hit och vi tittade på Depserate Housewives som vi precis börjat följa.
Vi är på säsong 1 avsnitt 18 nu och jag måste ju medge att den är riktigt spännande och rolig att följa.
Vet inte varför jag aldrig började titta på den när den var som mest hypad för flera hundra år sedan.
Jag tyckte väl att den verkade lite för obehaglig och läskig för mig.
Och den är det på sina ställen, men jag är ju som jag är - känsligaste ever.
Så ni normala människor fattar nog inte hur jag kan tycka det.
Men den är spännande också och det fastnar jag för. Jag vill ju veta vad som har hänt och då måste jag fortsätta titta fast det blir läskigt ibland haha. Sen har jag ju Marre att gömma mig bakom när det blir läskigt :)
Tack till Torun & Daniel som tipsade oss om serien! :)

 
 
Nu ska jag btw iväg och handla mat med Daniel inför lördag.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0