fångsten!

Den här jackan blev jag kär i.
Gillar färgen, har två svarta skinnjackor från H&M och var sugen på att köpa en beige egentligen, men jag tyckte inte att jag passade i den färgen, den smälte liksom in i huden just nu när man är blek iaf.
Men den här jackan gillade jag verkligen, färgen känns som man kan ha både på våren, sommaren och hösten.
Det fanns bara en kvar och i min storlek, det var ju som ett tecken? Jag inbillade mig det iallafall.
Gillar alla detaljerna och fickor fram, att blixtlåsen är i guldigt och den satt som en smäck. 


Den här kavajen fick också följa med hem. Jag älskar färgen! Typ hallonrosaröd.
Tror den kommer vara så fin i sommar när man är brun med typ ett enkelt vitt linne under och ett par ljusa slitna jeans eller kanske ett par jeansshorts och klackar.


Ett stort svart och guldigt bälte från Gina Tricot



Mina bruna boots som jag köpte på H&M häromdagen har typ blivit mina nya favoritskor redan, så när jag hittade dem i svart i min storlek i Täby så var det ju bara självklart att de skulle med mig hem.



Lite underkläder blev det också. Färgen var ju bara så fin.Tänker på typ sommar och syrenblommor.



Och ett par tofflor, haha. De kanske inte är världens snyggaste men jag tyckte dem var söta. De var på rea och koastade typ 30 kronor.

Är nöjd med min fångst :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0