Igår kväll blev det lite spontant.

Satt i soffan i min filt och förkylning med mamma och tittade på film när marre ringde och ville att jag skulle komma till Public en stund. Var inte så taggad, kände mig typ sjuk men han och Torun lyckades övertala mig så jag åkte dit en stund efter filmen var slut och hade en trevlig kväll med dem, Daniel och Johanna (:
Daniel och jag smidde lite planer också. Men de är hemliga än så länge, höhö...
 
Idag sov vi länge och har ätit frukost och kladdkaka och tittat på tvn.
Nu har Marre åkt hem till sig precis och jag tänkte hoppa in i duschen för ikväll blir det utgång med Natta!
Vi trotsar våra förkylningar båda två!

Party the illness away!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0