Igår!

Igår skulle ju jag och Marre äta ute någonstans, mer visste jag inte. Men jag hade mina aningar om att vi skulle äta med Daniel och Torun eftersom Marre tabbat sig lite när han skulle försöka vara hemlig, haha.

Det var som jag trodde och vi mötte upp dem utanför en indiska restaurang i centrum, där vi åt jättegod mat och blev asmätta allihopa, haha :) . Efter det drog vi till Public satt och pratade och beställde lite drinkar. Sen blev vi joinade av Anton och Natta, Daniels bror och hans kompis och efter ett tag kom Joel också. Hur kul som helst hade vi verkligen :D vi fick sitta i vip hörnan också eftersom min blogg är så känd, haha ;) Sjukt kul kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0